APLIKACIJA NISSANCONNECT SERVICES

Pripremite svoj pametni telefon i sjednite u vozilo. Zatim pratite sljedeće jednostavne korake da biste počeli da koristite povezane usluge.

 

APLIKACIJA NISSANCONNECT SERVICES

Pripremite svoj pametni telefon i sjednite u vozilo. Zatim pratite sljedeće jednostavne korake da biste počeli da koristite povezane usluge.

 

APLIKACIJA NISSANCONNECT SERVICES

Pripremite svoj pametni telefon i sjednite u vozilo. Zatim pratite sljedeće jednostavne korake da biste počeli da koristite povezane usluge.

Prvi korak

Preuzmite aplikaciju

 

Preuzmite aplikaciju NissanConnect Services na svoj pametni telefon isto kao što preuzimate druge aplikacije iz prodavnice App Store ili Google Play Store.

 

Preuzmite aplikaciju iz prodavnice Apple Store

Preuzmite aplikaciju iz prodavnice Google Play Store

Drugi korak

Prijavite se ili registrujte

 

Napravite korisnički nalog u aplikaciji NissanConnect Services ili se prijavite s postojećim.

 

Treći korak

Unesite broj šasije (VIN) svog vozila u aplikaciju

 

Taj sedamnaestocifreni broj možete da pronađete u potvrdi o registraciji vozila ili na spoljnoj strani vozačeve strane upravljačke table, u uglu u kojem se spaja s vjetrobranskim staklom. A kod novog X-Trail pronaći ćete ga u okviru vozačevih vrata.

 

Četvrti korak

Preuzmite kôd za uparivanje s multimedijalnog ekrana u vozilu

 

Ariya, Qashqai (proizvodnja od juna 2022.)
& Novi Nissan X-Trail: uključite multimedijalni sistem i na početnoj stranici odaberite: Widgeti aplikacije (All Apps widget)> Usluge NissanConnect Services (NissanConnect Services) > Informacioni kanali (Information Channels) > Podaci o korisničkom nalogu (Account Information) > Kôd za uparivanje vozila (Car Pairing Code). Ako se na ekranu ne prikaže direktorijum sa „Podacima o korisničkom nalogu” (Account information), odaberite „Uredi listu kanala” (Edit Channel List) i zatim „Da” (Yes). Zatim se vratite na stranicu s „Podacima o korisničkom nalogu” (Account information).*


Juke, Leaf, Qashqai (proizvodnja prije juna 2022.), X-Trail & Navara: uključite multimedijalni sistem i na početnoj stranici odaberite: Informacije (Info) > Usluge NissanConnect Services (NissanConnect Services) > Informacioni kanali (Information Channels) > Podaci o korisničkom nalogu (Account Information) > Kôd za uparivanje vozila (Car Pairing Code). Ako se na ekranu ne prikaže direktorijum sa „Podacima o korisničkom nalogu” (Account information), odaberite „Uredi listu kanala” (Edit Channel List) i zatim „Da” (Yes). Zatim se vratite na stranicu s „Podacima o korisničkom nalogu” (Account information).*

 

Peti korak

Unesite kôd za uparivanje u aplikaciju

 

Vratite se u aplikaciju i unesite kôd za uparivanje. Zatim ćete dobiti informaciju o početku aktivacije usluga. Nakon toga ste spremni za korišćenje aplikacije. Želimo vam prijatnu povezanu vožnju!

 

Da li vam je potrebna pomoć?

Da li vam je potrebna pomoć?

Da li vam je potrebna pomoć?

Nissan call center

Obratite nam se

Kontaktirajte nas putem e-maila  alliance@nissan.me.


Nissan aplikacije nisu još dostupne za Crnu Goru.

Aktivacija usluga može potrajati 24 sata. 

Da biste koristili usluge NissanConnect Services morate da imate pametni telefon s operativnim sistemom iOS ili Android i SIM karticu s ugovorenom uslugom protoka podataka koju pruža vaš odabrani mobilni operater. Dostupnost svih usluga zavisi od pokrivenosti mobilnom mrežom i tržišta. Povezivanje mobilnog uređaja da bi se pristupilo uslugama NissanConnect Services preporučuje se samo onda kada je vozilo parkirano. Sistem treba koristiti u skladu sa saobraćajnim propisima. Vozačima se preporučuje da sistem koriste samo onda kada je to sigurno. Vozači treba da pripaze na potencijalne opasnosti korišćenja tehnologije kojom se upravlja slobodnih ruku jer ona može da skrene pažnju sa puta i da smanji kontrolu upravljanja. 

*Meni multimedijalnog uređaja i aplikacija NissanConnect Services nisu dostupni na crnogorskom jeziku.

Slike na internet stranici www.nissan.me su simbolične i služe isključivo u informativne svrhe. Svi podaci i informacije navedeni na internet stranici i u dokumentima privremeni su i podložni promjeni. Zadržavamo pravo na greške u tekstu. Zbog posljedica globalne nestašice poluprovodnika neki elementi opreme prikazani na internet stranici i u brošuri trenutno nisu dostupni. U trenutnim uslovima teško je predvidjeti mogućnost nabavke konkretnih elemenata opreme, koje zbog globalne nestašice poluprovodnika u konkretnom slučaju možda neće biti moguće nabaviti. Za najnovije informacije obratite se najbližem ovlašćenom koncesionaru.